Daisypath Anniversary tickers

Carta Hati
mine

hye im mida



about me Asmida bt Abdul Hamid im 19 years old my beloved boyfriend Muhammad Azri Bakar and i love him so much<3


welcome to my blog



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: asmida
  


0 comment(s)
i miss you..:')

january 1,13|1pm


i miss you Muhammad Azri Bin Bakar..dah dekat 2 bulan kita x jumpa kan sayang..rindunya saya terhadap awak.cuti sem nie seolah2 bagi saya terseksa tanpa awak..saya x pernah rasa kehilangan awak sebab awak sentiasa disisi saya,sentiasa rasa belaian awak,kasih sayang awak,pelukkan awak,ciuman awak,gelak tawa awak,senyuman awak..tapi 2 bulan saya x dapat rasa semua tu sayang.saya rindukan semua tu sayang dan saya sangat2 rindukan semua tentang awak sayang.
               everyday,i never stop thinking about you,loving you,care about you because i really love you and my heart only have you dear.:')
mungkin kadang-kadang saya jealous x tentu pasal dekat awak..saya jealous sebab saya terlalu sayangkan awak..saya tak tahu kenapa sejak kebelakang nie awak macam dah berubah,tapi saya x kesah sebab saya terima apa awak dalam hidup saya..mungkin keadaan kita jadi macam nie..saya percayakan kasih sayang awak terhadap saya,kejujuran awak,kesetiaan awak,pergorbanan awak selama nie dekat saya..sayang..hati saya x pernah ragu-ragu terhadap awak..saya harap keadaan akan pulih seperti asal bila kita dah jumpa nanti..mungkin Allah nak uji kasih sayang kita,sekuat mana kita mampu bersabar mengharungi segala dugaanNYA..:')..bila saya sunyi saya hanya perlukan awak untuk menemani saya..awak cinta hati saya..awak segalanya bagi saya..
                     
                 i never want lose you..i miss your voice,the sweet texts,the love,the happiness,i miss it all dear..:')