Daisypath Anniversary tickers

Carta Hati
mine

hye im mida



about me Asmida bt Abdul Hamid im 19 years old my beloved boyfriend Muhammad Azri Bakar and i love him so much<3


welcome to my blog



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: asmida
  


0 comment(s)
semester break~!

huaaaa....dan menguap dah budak nie pun...jam menunjukan tepat pada pukul 12.37 tengahmalam..wow..so scary...malam-2 buta dengan suasana yang sejuk apabila hujan telah membasahi bumi...tido pun sedap nie..tapi memandangkan belum sampainya waktu aku menguap macam budak nie lagi..lebih baik teruskan keja aku yang x masuk duit nie tapi dekat benda nie la semua tentang hati aku,perasaan aku,dapat aku luahkan..;)..sori mak jemah merepek sekejap sebelum memulakan agenda kita pada kali ini...tersebut la kisah..kisah apa.?kisah kepada hotak hang..ingt zaman p.ramlee ka nk tersebut la kisah semua 2..teruskan bercerita kisah suka dan duka sepanjang cuti sem nie yang sgt la MENBOSANKAN bg aku sebab duet sepatah keping pun x masuk..keluaq lagi ada la..adoi...kata nak kerja bila balik ipoh..coih..sembang boleh.percaya jgn ok..macam biasa teruskan membusy kan diri kononnya keja rumah banyak.ceh!mengadap laptop nie ja..keja rumah lagi..sumpah bosan bila cuti sem nie..x tau nk buat apa..makan,tidoq,mandi(wajid ok,kalau x bau qebau masuk lumpuq)kemas rumah sikit-2 la..cari maki dengan mak aku.wow..cari masalah..perkara paling wajib sekali.ON9.hihi..ala...hampa pun sama ja kan...kenyit mata sikit..xmau tipu..;)..1 hari bulan 6.misi teruskan ke keeyyy eelll....pergi pun sekejap ja..x puas langsung..akak aku kena kerja esok harinya.balik rumah buat benda yang sama..kemarin dulu di fb digemparkan kononnya result final exam keluar.ok..tangan mengeletar seluruh badan..dah sequpa kena strok aku.kalau tengah pegang cawan comfirm pecah cawan 2..aku dah qeyau masa 2..gila x qeyau..tengok result..not bad la..tetapi...niat di hati gatai sgt nak tanya mentor aku pasai benda alah nie..rupa-rupanya result belum yg betoi2 finally.ok..aku cuak balik subjek yg  kononya aku paling gemari la sgt STATISTIS baluh sudah ejaan.bukan nk masuk exam pun. aku..qisau gila..sumpah aku xmau repeat..siang malam aku x pernah lekang berdoa kepada Allah semoga mendapat yang terbaik..insyaAllah..mudah-mudahan..amin..mentor aku tujuk ajar ku sifu pun inform dekat aku result exam keluar awai bulan julai..adoi..berserah pada takdir..