Daisypath Anniversary tickers

Carta Hati
mine

hye im mida



about me Asmida bt Abdul Hamid im 19 years old my beloved boyfriend Muhammad Azri Bakar and i love him so much<3


welcome to my blog



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: asmida
  


0 comment(s)
my sweety...









atotot....assalammualikum semua..:)..dah lama x update blog2 nie..xtau ceq nk tulis apa dekat sini dah...asyik duk potpet-2 dekat fb ja...lebih bek potpet dekat sini pulak kan...haa....nak story2 biskut chipmore pulak la...hihihi..my sweety,my love nephew...:)..ada pun dua orang nie ja...yang leh abg aku belum kawen lagi..haha..jadi la dua orang dari xdak lansung tempat nak bermain,berlawak,bergomoi,bertomoi...haaa..2 dah lebih dah nie...haaa..yang dekat nie nama dia marsya sahira..umur baru ja 6 tahun..yang belakang 2 pulak..mariah safiah..umur dah 7 tahun...dah besaq dah pun..dulu masa kecik2 men lambung2 ja depa nie..hihii..sekarang men lambung2 patah pinggang aku la jawabnyer...seronok bila ada dowg..dowg la yang selalu bagi aku ketawa terbahak-2 bila time men game dengan depa..bagi aku qindu tequk dekat depa bila aku balik ipoh...peluk x mau2..muaahhhh pipi kanan,muah pipi kiri makcik depa nie...:)..aku lah tempat dowg bermanja...dowg lah segalanya bagi aku...maklum la..aku kehilangan orang yang aku sayang iaitu adik aku yang telah betahun lamanya pergi meninggalkan kakak dia yang bergitu rapat dengan dia...syukur alhamdulillah mereka mengantikan tempat arwah adik aku...xdala aku merasa kesunyian di rumah...hari nie nak cerita sikit gelagat dowg 2 orang nie...sangat2 la menyentuh hati aku yang kecil ini...comel melihat mereka berdua memakai telekung...mengajak aku mengajar mereka sembahyang...walaupun mereka kecil lagi.tetapi mereka cuba menbuat apa yang wajib..hati ku ketawa sendirian apabila mereka silap cara-2 mereka sembahyang..tersenyum la..tergelak la...letih aku dibuatnyer..sampai kan aku x jadi sembahyang..penat melayan karenah dua orang anak saudara aku nie..mereka pernah berkata orang yang baik,pintu syurga akan sentiasa terbuka..:)..sayang marsya dan mariah sangat-2..<3