Daisypath Anniversary tickers

Carta Hati
mine

hye im mida



about me Asmida bt Abdul Hamid im 19 years old my beloved boyfriend Muhammad Azri Bakar and i love him so much<3


welcome to my blog



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: asmida
  


2 comment(s)
jalan-jalan selangor.

atotott..salam semua...dah lama aku x berblog2-2 nie dah naik berhabuk dah nie...hihihi...xpe2...aku akan sapukan habuk2 nie...minggu lepas aku dah kawan-2 aku jalan-2 selangor...umah fina la katakan..punya la excited nyer nak jalan2 selangor...maklum la batak sikit...baru sem 2 baru nak g umah kawan-2 yang jauh..alhamdulillah tercapai jugak..hihi....kami p hari jumaat sampai la hari ahad...kenangan yang paling manis yang x pernah dilupakan aku ingat kucing..rupa2 plastik...punya la terkejut bequk jawabnya...then dapat makan burger free tiap2 malam sebab mak si sofina nie berniaga burger dekat depan rumah...yang best nyer..pagi 2 si kak mia..ayem datang umah si sofina secara mengejut...haha...mak datuk...si ayem punya la bising...kacau abis kami tidoq..macam nak dush je si ayem 2..dah la bawak hero hindustan due orang...mimie dengan amirul....terbaik la..haha....then bersiap2 nak g GM dengan JJ...terbaik la...naik bas sampai 4 kali baq hang....macam pelancong luaq negeri pun ada..haha..dalam bas 2 asyik tidoq ja kerja kami..letih pun ada...dah sampai ke destinasinyer...SHOPPING la..apa lagi...duit pun dah finish....aih....yang bestnyer g gm..macam2 ada dekat sana..pavilion satu sampai la pavilion berapa enth..banyak sgt dah aih..nie gambaq yang xda kerja ...:P

gigi dan aku.





peace yo...dekat rumah kenduri..

         



         dekat rumah kenduri..kenangan x kan aku lupakan..