Daisypath Anniversary tickers

Carta Hati
mine

hye im mida



about me Asmida bt Abdul Hamid im 19 years old my beloved boyfriend Muhammad Azri Bakar and i love him so much<3


welcome to my blog



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: asmida
  


0 comment(s)
cuti dah abis~!


waa....hari nie last la aku duk dekat rumah..esok 5.1.2012 aku dah nak balik ipoh dah.yey~!..ipoh mali...rindu baq ang dekat ipoh..rindu dekat member2 kesayangan aku tu ha..haha...rindu nak berceloteh panjang dengan depa..mesti malam esok x tido punya sebab nak sembang macam2..haa...jenoh pasang telinga la esok..rindu dekat depa gila la...esok jugak aku kena daftar sebagai sem 2..waahhhh....dah jadi senior aku.haha...ape pun welcome adik2 junior..hhihi...siap la hampa dengan orientasi yer...haha...aku rindu dekat dorm aku sgt2 la...rindu nak guling2 atas katil 2 dengan geng2, aku.rindu nak makan maggie malam2 dengan depa..rindu nak men game dengan depa.rindu nak melalak dengan depa..rindu semua la.haha...tapi yang x best ya antara budak dorm kami dah xda dekat situ...sedey gila la...die cakap die x boleh nak sambung stdy lagi dah..apa pun kami tetap sayang ang yana.!.....9 hari bulan nie baru nak start kelas...aku x sabaq nak jumpa si capital A 2...rindu gila la dekat die..x tau nak cakap macam mana..nak tengok muka dia depan2 baq ang...xpela...x cakap pun x pela..janji aku boleh tengok muka die yang comey macam hamster 2.hihi..jangan marah ek cakap muka awak macam hamster..waaa..nak tengok mulut awak yang kiut miut 2 bila awak senyum...haha..ok la...aku dah x sabaq nak balik ipoh~IPOH..tunggu aku tau...aku nak serbu hostel rapat setia...:)